[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Wto, 22 Kwi 2008, 18:42:31 UTC

22-04-08, Dorożyński Janusz <dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał(a):
> [...]

Bo Wikipedia to przedsięwzięcie niekomercyjne prowadzone przez
niekomercyjną z definicji Wikimedia Foundation. Nie znaczy to jednak,
że Wikipedia musi zabraniać innym zarabiania na sobie. W samym
zarabianiu nie ma nic złego, pod warunkiem że się tego nie robi ze
szkodą dla innych. Jak ktoś ma dobry pomysł jak zarobić na zawartości
Wikipedii to proszę bardzo. Z tymże zarabiać może każdy - nikt nikomu
nie może zabronić zarabiania na zawartości Wikipedii poprzez
zagarnięcie tej zawartości tylko dla siebie. Taka jest "biznesowa"
idea GNU FDL i również jedna z podstawowych "wolności" wolnych
licencji.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.poli.toya.net.pl