[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Wto, 22 Kwi 2008, 18:31:30 UTC

/
| ... jedyną wersją GFDL obowiązującą w
| świetle prawa (zarówno amerykańskiego, jak i polskiego) jest wersja
| anglojęzyczna

Ty to wiesz czy tak Ci się zdaje - co do tego "w świetle prawa polskiego"? Jakiś link? Artykuł Konstytucji lub ustawy (np. tej o języku polskim, którą z jakichś dziwacznych powodów wprowadzono niedawno)?

A w tym "my wiemy" oczywiście masz na myśli bardzo wąską fundamentalistyczną grupkę ludzi. Zdecydowanie potwierdzam - większość ludzi w Polsce, która coś wie o Wikipedii oraz rozumie pojęcia prawa autorskiego jest przekonana, że Wikipedia to przedsięwzięcie niekomercyjne. Przypominam kazus dyrektora Biura Informatyki Sejmu - sprawa znana z początku ubiegłego roku. Dlatego ja zawsze mówiąc o Wikipedii uczciwie ostrzegam o tym aspekcie.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński