[Wikipl-l] Absurdy polskiej kultury - akcja Histmag.org

Tomasz W. Kozłowski odder.wiki w gmail.com
Wto, 22 Kwi 2008, 18:52:40 UTC

On 22/04/2008, Dorożyński Janusz wrote:

> Ty to wiesz czy tak Ci się zdaje - co do tego "w świetle prawa polskiego"? Jakiś link? Artykuł Konstytucji lub ustawy (np. tej o języku polskim, którą z jakichś dziwacznych powodów wprowadzono niedawno)?

Sytuacja wydaje mi się dość prosta -- jeśli zgadzasz się na
publikowanie swoich treści na zasadach licencji, której oficjalny
tekst istnieje tylko w języku angielskim, to taka zgoda jest ważna
zarówno w Polsce, jak i w USA, i zarówno dla prawodawcy polskiego, jak
i amerykańskiego. Mamli rację?

Pozdrawiam,
--
Tomasz W. Kozłowski