[Wikipl-l] sic!

Łukasz Garczewski lgarczewski w gmail.com
Pią, 11 Kwi 2008, 00:31:19 UTC

2008/4/11 Wyksztalcioch <wyksztalcioch w gmail.com>:
>  Skoro tak, to może niepotrzebnie proponuje usunięcie. Ja się głownie
>  spotykałem z tym określeniem w slangu młodzieżowym (blogi pełne
>  niepoprawnych zwrotów językowych i błędów), stąd też mam takie, a nie
>  inne podejście.

Tyle, że w slangu młodzieżowym "sic" zdaje się być przedziwną
deformacją angielskiego "sick" i z tego co udało mi się zaobserwować
właśnie w kontekstach odpowiednich dla użycia tegoż jest stosowane.

A w pracach naukowych pochodzi o łacińskiego sic,
<http://pl.wiktionary.org/wiki/sic>.

Może być mylące, fakt, ale jedno z drugim ma niewiele wspólnego. :)

--
Łukasz 'TOR' Garczewski