[Wikipl-l] Czy wiesz i debilny proma aprilis

Dorożyński Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 21:15:39 UTC

/
| W dodatku za moje oburzenie tym totalnym nagięciem zasad na Wikipedii
| przez administratora, zostałem zablokowany przez jego wspólnika na grupie
| admińskiej.

Na grupie czy na liście dyskusyjnej? I któż to zacz?

Co meritu, to mnie te harce na stronie głównej też się nie spodobały. A
kwestia umiejętności śmiania się z samego siebie, o czym pisał Roo - nie na
temat. Nikt z nas nie jest polską wikipedią, więc jej ośmieszanie jest jej
ośmieszaniem, a nie umiejętnością śmiania się z samego siebie.

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński