[Wikipl-l] Czy wiesz i debilny proma aprilis

Gemma studio w gemma.edu.pl
Wto, 1 Kwi 2008, 20:55:34 UTC

> poprzez jeden czy dwa artykuly, w oczywisty sposob prima aprilisowe,

Jak to "oczywisty"? Przecież wielu się nabrało i musiało sprawdzać, czy to
nie jest przypadkiem hoax. Ja już wiele razy uczyłem się od Wikipedii, że
rzeczy ogólnie mi znane, rzeczy, co do których byłem absolutnie pewien,
okazywały się inne. Na przykład dopiero z Wikipedii dowiedziałem się, że gaz
jest płynem. O może się mylę, i Wikipedia kłamie? Ileż to razy większość
społeczności była zaskakiwana weryfikacją faktów? To nie były żarty szyte
grubymi nićmi, tylko normalny, podstępnie przekłamany artykuł.

Czy tak ma funkcjonować Wikipedia? A może Wikipedia to tylko zabawa? Może to
ma sens, że coraz częściej zabrania się korzystania z Wikipedii przy
poważnym opracowywaniu różnych tematów?

W dodatku za moje oburzenie tym totalnym nagięciem zasad na Wikipedii przez
administratora, zostałem zablokowany przez jego wspólnika na grupie
admińskiej. Czas kończyć zabawę na Wikipedii bo są tutaj równi i równiejsi.
Normalnie republika kolesiów. Towarzystwo wzajemnej adoracji admińskiej.

Beno