[Wikipl-l] Czy wiesz i debilny proma aprilis

Kpjas kpj w gower.pl
Śro, 2 Kwi 2008, 14:59:24 UTC

2008/4/1 Gemma <studio at gemma.edu.pl>:

>  Jak to "oczywisty"? Przecież wielu się nabrało i musiało sprawdzać, czy to
>  nie jest przypadkiem hoax. Ja już wiele razy uczyłem się od Wikipedii, że
>  rzeczy ogólnie mi znane, rzeczy, co do których byłem absolutnie pewien,
>  okazywały się inne. Na przykład dopiero z Wikipedii dowiedziałem się, że gaz
>  jest płynem. O może się mylę, i Wikipedia kłamie? Ileż to razy większość
>  społeczności była zaskakiwana weryfikacją faktów? To nie były żarty szyte
>  grubymi nićmi, tylko normalny, podstępnie przekłamany artykuł.

Ja podobnie jak Beno czasem jestem zaskakiwany tym że nieprawdopodobne
(dla mnie) informacje okazują się prawdziwe - Wikipedia to kopalnia
ciekawych faktów i inforamcji.
Muszę przyznać że też po pobieżnym przejrzeniu arta sprawiał on
wrażenie typowego arta Wikipedii. Dopiero wczytanie się w szczegóły
sprawiło że stał się na tyle absurdalny że można go było uznać za
PrimaAprilisowy żart. Czyli był to prawie-hoax i z tego względu
fuszerka PrimaAprilisowa szczególnie w miejscu takim jak Wikipedia.

Tu walczymy z całych sił i strasznie zależy nam na wiarygodności, a tu
taki samobój !

>  Czy tak ma funkcjonować Wikipedia? A może Wikipedia to tylko zabawa? Może to
>  ma sens, że coraz częściej zabrania się korzystania z Wikipedii przy
>  poważnym opracowywaniu różnych tematów?
>
>  W dodatku za moje oburzenie tym totalnym nagięciem zasad na Wikipedii przez
>  administratora, zostałem zablokowany przez jego wspólnika na grupie
>  admińskiej. Czas kończyć zabawę na Wikipedii bo są tutaj równi i równiejsi.
>  Normalnie republika kolesiów. Towarzystwo wzajemnej adoracji admińskiej.

Wikipedia to fajna zabawa i czasem dobrze się pośmiać i działać z
przymrużeniem oka, ale podwójne standardy to może być poważny problem.

Pozdrowienia,
Kpjas.

--
Wikipedia - [[world]] by [[people]].