[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 7 Maj 2007, 08:55:32 UTC

[ciach]

> Przesadzasz. Również dla mnie przesłanie było niejasne, ale
> prelegentka nie była nadmiernie napastliwa lub krytyczna wobec
> omawianych obiektów. Zebrała parę ciekawostek, zabrakło pomysłu na
> sensowne ich powiązanie. Mogło być lepiej, ale sala słuchała w
> skupieniu, wpatrzona w ten kalejdoskop.
>
> Pozdrawiam
>
> Władek

Popieram - była zabawa na IRCu - wystarczy. Gdzie w was podstawowa misja ewangelizacyjna :p PKP - pochwal, skrytykuj, pochwal. Ktoś przyjechał, wygłosił referat (nie wykosztowaliśmy się na tę osobę) więc zamiast zrażać potencjalnego usera, mogącego czytać tę listę...

Zaczyna się tu robić się jak w usenecie - na początku wszyscy są wobec siebie życzliwi, a potem jest nalot na nowych i niezorientowanych. Rozumiem, że to taki wikichrzest, ale nikt się nie urodził perfekcjonistą. Lepiej zawsze zerknąć w "moje edycje" i wybrać najstarsze - też jest kupa śmiechu :)

przykuta