[Wikipl-l] Krytyka Wikipedii w "Wolnych Mediach"

Wladyslaw Majewski wladek.majewski w gmail.com
Pon, 7 Maj 2007, 08:39:43 UTC

Witam,

(...)

> Chodzi o prezentację dotyczącą autokreacji w sieci i jej rzekomego *zła*.
> Dla nieobecnych: całość była oparta na kilku uogólnieniach, wrzutach ad hoc, jednej cokolwiek lewackiej pozycji literackiej, i przeświadczeniu, że rzeczywistość dzieli się na "wirtualną" i "taką prawdziwą".
> Wszystko "na łapu-capu" i bez wyraźnego przesłania.

Przesadzasz. Również dla mnie przesłanie było niejasne, ale
prelegentka nie była nadmiernie napastliwa lub krytyczna wobec
omawianych obiektów. Zebrała parę ciekawostek, zabrakło pomysłu na
sensowne ich powiązanie. Mogło być lepiej, ale sala słuchała w
skupieniu, wpatrzona w ten kalejdoskop.

Pozdrawiam

Władek