[Wikipl-l] Kreator przesyłania plików

Maciej Jaros egil w wp.pl
Nie, 23 Sty 2011, 01:11:29 UTC

Olaf Matyja (2011-01-21 23:33):

> Pewnie istotne, to jakiś błąd właśnie w JavaScripcie na stronie
> Special:UploadWizard.
> Konkretnie w linii 87 tej strony mam błąd "'window.mediaWiki' jest
> pusty lub nie jest obiektem".
> Czasem też pojawia się błąd w linii 10925 "oczekiwano identyfikatora,
> ciągu znaków lub liczby".
>
> Przepraszam za sarkazm, ale ja naprawdę nie rozumiem jak można dostać
> milion dolców na poprawę użyteczności i najpierw zepsuć logo, potem
> uszkodzić działające skrypty (w każdym razie na Wikisłowniku) przez
> wprowadzenie skórki niekompatybilnej z poprzednimi a wreszcie nie
> [...]

Lepiej zgłaszać takie rzeczy na Bugzilli[1], chociaż nie zdziwiłbym się
jakby stare przeglądarki przerzucali docelowo na stary formularz. IE 7
to (przynajmniej w Polsce) i tak już tylko 10% nieszczęśników z
nawiedzonymi adminami lub zerową świadomością. Jeśli należysz do tych
nieszczęśników nie z własnej woli, to sugeruję wersję portable Opery lub
Firefoksa.

[1] = https://bugzilla.wikimedia.org/enter_bug.cgi?product=MediaWiki
extensions&component=UploadWizard

Pozdrowienia,