[Wikipl-l] Kreator przesyłania plików

Przykuta przykuta w o2.pl
Pią, 21 Sty 2011, 22:42:36 UTC

 Pewnie istotne, to jakiś błąd właśnie w JavaScripcie na stronie
> Special:UploadWizard.
> Konkretnie w linii 87 tej strony mam błąd "'window.mediaWiki' jest
> pusty lub nie jest obiektem".
> Czasem też pojawia się błąd w linii 10925 "oczekiwano identyfikatora,
> ciągu znaków lub liczby".
>
> Przepraszam za sarkazm, ale ja naprawdę nie rozumiem jak można dostać
> milion dolców na poprawę użyteczności i najpierw zepsuć logo, potem
> uszkodzić działające skrypty (w każdym razie na Wikisłowniku) przez
> wprowadzenie skórki niekompatybilnej z poprzednimi a wreszcie nie
> przetestować solidnie działania nowego produktu na przeglądarce o
> [...]

Beta, beta i fajnie że znalazłeś bugi. Napisz do tego gościa, co jest skopane:

http://commons.wikimedia.org/wiki/User:NeilK

Siedzi w usability i nawet jak nie jest w tym głową, to będzie wiedział, gdzie puścić dalej - zrzuty on ładował.

przykuta