[Wikipl-l] Pilne! Wikipedyści z Krakowa, 10 urodziny Wikipedii

Pawel T. Jochym jochym w rozeta.com.pl
Pon, 17 Sty 2011, 09:53:53 UTC

Drogie Koleżanki i Koledzy!

Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
Jeszcze 8 lat i będzie można szampana otwierać :)

Dopadła mnie dziś dziennikarka z Radia Kraków z prośbą o rozmowę.
Zgodziłem się ale myślę, że lepiej by było gdyby ktoś się jeszcze
zjawił. Czy jest ktoś z was na tyle dyspozycyjny żeby móc się pojawić
na alejach w Krakowie niemal natychmiast czyli najlepiej o 12 ew do 14?
Wiem, że to jak do pożaru ale sam się dowiedziałem przed chwilą.

Tak się porobiło, że wszędzie tylko mnie albo KPJasa wyciągają a ja się
juz boję konserwę otwierać :)

Poważnie to zaczyna mi woda sodowa do głowy uderzać a społeczeństwo
zacznie myśleć że to ja z Krzysztofem zrobiliśmy wikipedię.
Przydałyby się inne głosy i twarze. Nie mam nic absolutnie przeciwko
byciu wizytówką i PR projektu (mam tylko nadzieję że nie bardzo źle to
robię) ale myślę, że takie gwiazdowanie nie jest najlepsze.

Liczę na szybki odzew bo za 30 minut muszę odejść od komputera.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich,
Paweł T. Jochym (PTJ)