[Wikipl-l] 10 urodziny Wikipedii

Kpj kpj w gower.pl
Sob, 15 Sty 2011, 08:42:26 UTC

W dniu 15 stycznia 2011 01:20 użytkownik Wikipedysta Mikołka
<wiki.mikolka at gmail.com> napisał:
> Te równe dziesięć lat - zgodnie ze strefami czasowymi - to pewnie za
> kilka godzin, ale skoro dałeś już sygnał do świętowania... ;)
>
> Wszystkiego najlepszego Wikipedii, a przede wszystkim Wam drogie
> Koleżanki, Koledzy, Panie i Panowie wikipedyści i wikimedianie. :)
>
> Happy Birthday Wikipedia!
>
> wikipedysta Mikołka

Witajcie,

10 lat. Wiele osiągnęliśmy, więcej niż się spodziewaliśmy na początku.
Osiągnęliśmy
dzięki ludziom, którzy chcą współdziałać w celu gromadzenia i
upowszechniania wiedzy.

Ponieważ są to też moje ideały, które mogą się ziścić dzięki Wam,
dziękuję Wam - Wikipedystki, Wikipedyści, Wikimedianki i Wikimedianie !

Dobre i medalowe artykuły to nadal tylko ułamki procentu ogólnej liczby haseł.
Więc działajmy, pracy na najbliższe lata nam nie zabraknie.

Pozdrowienia,
Kpjas
--
Wikipedia - Imagine a world in which every single person on the planet
is given free access to the sum of all human knowledge.