[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Awersowy awersowy w gmail.com
Sob, 12 Lut 2011, 21:19:43 UTC

W dniu 12 lutego 2011 20:42 użytkownik Dorozynski Janusz
<dorozynskij w wampnm.webd.pl> napisał:
> Jesteś tutaj już długo, ale nie wiem czy byłeś wtedy, gdy w
> czasach chyba drugiej wojny wiosennej sformułowałem takie oto stwierdzenie -
> edytowanie nie jest obowiązkiem, nie jest prawem konstytucyjnym ani nawet
> prawem człowieka, jest - możliwością.

O ile wiem, takie sformułowanie pada w werdykcie KA w sprawie Kwietnia.

> [1] Oczywiście w całej tej sprawie nie mówi się o parytetach, ale podanie
> liczby - 15% jest znaczące i jednoznacznie z parytetami się kojarzy.

Nie bardzo rozumiem o jakich parytetach mówisz, 15% to jest obecny
istniejący procent edytorek w projekcie, a nie plan realizacji.

--
Awersowy
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Awersowy