[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

Lantuszka . lantuszka w gmail.com
Pią, 11 Lut 2011, 21:40:09 UTC

Proste rozwiazanie:

zachecmy kobiety do edycji. Jesli technika jest problemem to ja wytlumaczmy,
pokazmy.

niedlugo 8 marca Dzien Kobiet :) czy moze byc lepsza okazja by zrobic go
Dniem Wikipedystki?

nie wiem czy Wikipedia byla Kobieta ;) ale 8 marca moze sie moze nia stac ;)

sa dwa zaczatki:
starszy projekt Gender Studies:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Gender_Studies
i nowszy (nie do konca opisany post-factum):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Projekty_szkolne_i_akademickie/Projekt_Zach%C4%99ta#Warsztaty_.22Wikipedystki.2C_do_dzie.C5.82a.21.22_-_.C4.87wiczenia
(Wikipedystki
do dziela!: http://www.feminoteka.pl/news.php?readmore=2916).

proponuje projekt na 8 marca "i Ty mozesz zostac wikipedystka".
symultanicznie w roznych miastach. Nie wiecie czemu kobiety nie edytuja?
Zaproscie je na spotkanie 8 marca. zapytajcie czemu jeszcze nie edytowaly?
nauczcie je edytowac :)

co Wy na to?

Lantuszka