[Wikipl-l] Kobiety w Wikipedii/Wikimediach

PMG pmgpmg w wp.pl
Pią, 11 Lut 2011, 18:37:56 UTC

> Naturalną konsekwencją jest to, że osoby lepiej zorientowane (czyli
> mężczyźni - .... kto wreszcie studiuje informatykę?)

W Europie. Z mojego doświadczenia wynika (pytałem w różnych miastach
przez wiele lat bo mnie to ciekawiło) że na informatyce kobiet w Polsce
studiuje ok. 10 %.

W Azji. Z mojego doświadczenia wynika że na informatyce studiuje 50-50.
W projektach informatycznych to było wręcz więcej kobiet niz mężczyzn. W
kontaktach z informatykami z Indii tak samo (ale tylko na najniższych
stanowiskach).

PMG