[Wikipl-l] "share in Facebook/Twitter/etc" icon

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 8 Lut 2011, 21:42:10 UTC

Byłby to pierwszy raz gdy fotka pancernika z I wojny światowej została
umieszczona na Fotce.pl

Zasada jest taka - jak jest to to ludzie używają. Jak nie ma - to nie
używają. Taka moda jest że się to promuje. Pytanie czy my to powinniśmy
robić. Do mnie przemawiają obie wersje: a) bo w końcu jesteśmy dla ludzi
więc dajemy linki oraz b) jesteśmy/staramy się być poważni, a jesteśmy
na tyle znani w necie że to DO NAS powinny być linki, a nie OD NAS.

PMG