[Wikipl-l] Wyciąganie użytkowników

PMG pmgpmg w wp.pl
Wto, 8 Lut 2011, 21:03:22 UTC

Dnia 8-02-2011 o godz. 21:34 Tomek napisał(a):
> "systematycznie" czy też są jakieś piki - zakładam, że przy "akcjach"
> wyłapuje się więcej.
>
> Raczej z doskoku. Często przy sprawdzaniu nowych stron lub przy
> oznaczaniu - przy dobrej edycji z reguły przeglądam wkład usera.

Ja robię tak że jak widzę kilka edycji dobrych to sprawdzam wkład
użytkownika. I jak ma więcej niż 100 to przeglądam dyskusję czy nie ma
jakichś wpisów od adminów/zaawansowanych użytkowników z pretensjami,
później sprawdzam czy nie był blokowany i kilka edycji. I jak mi pasuje
to daje uprawnienia.

PMG