[Wikipl-l] Rusza projekt WikiLovesMonuments

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 7 Lut 2011, 17:50:57 UTC

> W każdym razie na razie zrobiłem na start początek polskiej strony
> konkursu:
>
> http://commons.wikimedia.org/wiki/Commons:Wiki_Loves_Monuments_2011_in_the_Poland

Moim zdaniem pomysł jest genialny. Bardzo mi się spodobało to co zrobili
Holendrzy. Dzięki temu mają listy zabytków podzielone na miasta itp.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Wikiproject/Erfgoed/Nederlandse_Erfgoed_Inventarisatie/Rijksmonumenten_per_plaats

Wszystko geokodowane, fotki
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_rijksmonumenten_in_Gaasterland-Sloten

Tak jak chciałbym żeby to było. Jak u nas to wyjdzie to będzie wielki
plus.

Chociaż jakie to miejsca na nowe kreatywne wandalizmy itp.

Ale pomysł świetny. Może GLAM w Polsce kiepsko wyjdzie, w
przeciwieństwie do Anglii. Ale takie list to można wypromować świetny
konkurs, pozachęcać sporo nowych ludzi.

PMG