[Wikipl-l] Rusza projekt WikiLovesMonuments

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 7 Lut 2011, 13:21:07 UTC

 b) zabytek nie może mieć zdjęcia na Commons w momencie ogłoszenia
> rozpoczęcia konkursu (chodzi o to, aby ludzie nie focili najbardziej
> znanych zabytków, które już teraz są obfotografowane)

Huh, na to nie zwróciłem uwagi. A jak to można skutecznie sprawdzać? Nie wszystkie zabytki są w kategoriach odpowiednich dla zabytków:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Buildings_in_Poland_by_voivodeship

Często, jak lecą foty budynków, to zazwyczaj kategoria jest w odniesieniu do jego funkcji.

za to tu:

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Monuments_and_memorials_in_Poland

pewnie nie wszystko jest zabytkami

Właściwie, to patrząc na Commons - te kategorie są rozłączne.

http://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Ancient_architecture

a to w ogóle w innym miejscu

Przykuta