[Wikipl-l] dyskusja nad zamknięciem kaszubskiego wikisłownika

Olaf Matyja olafmat w gmail.com
Śro, 2 Lut 2011, 06:39:22 UTC

Przedrukowuję poniższą informację Oddera z tablicy ogłoszeń polskiego
wikisłownika.
Uważam, że te informacja powinna dotrzeć do potencjalnych edytorów, a
znaleźć ich można głównie na tej liście.
Proszę jednak o nie kontynuowanie tego wątku tutaj, lecz na liście
wikimediapl-l.

Pozdrawiam,
Olaf

Informuję, że na liście dyskusyjnej Stowarzyszenia Wikimedia Polska
poruszyłem kwestię zamknięcia kaszubskojęzycznej wersji Wikisłownika ze
względu na zupełny brak aktywności tego projektu. Ponieważ archiwum listy
dyskusyjnej Stowarzyszenia dostępne jest wyłącznie dla zapisanych na nią
osób, wszelkie osoby chętne do podjęcia dyskusji proszę o zapisanie się na
tej stronie: https://lists.wikimedia.org/mailman/listinfo/wikimediapl-l ;
rejestracja jest otwarta, a po zapisaniu się będzie można przeczytać
ewentualne wcześniejsze posty w rozpoczętym przeze mnie wątku.

odder 02:36, 2 lut 2011 (CET)