[Wikipl-l] O wikipedii na konferencji o e-zdrowiu

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Nie, 11 Gru 2011, 14:32:48 UTC

W dniu 11 grudnia 2011 13:30 użytkownik Władysław Majewski
<wladek.majewski w gmail.com> napisał:
> Centrum Systemów Informatycznych Ochrony Zdrowia w ramach Polskiej
> Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej zorganizowało w dniach 28-29
> listopada 2011 r. konferencję na temat e-Zdrowia (
> http://csioz.gov.pl/indexDetail.php?id=82 ). CSIOZ w swoim serwisie
> opublikowało prezentacje z wystąpień plenarnych, m.in. Ewy
> Dobrogowskiej-Schlebusch z Biblioteki Medycznej Instytutu Zdrowia
> Publicznego pt. "Internet jako źródło informacji o zdrowiu - problemy
> i wyzwania. ( http://csioz.gov.pl/file.php?s=YT82OA== ). Na szesnastej
> stronie autorka pisze:

> [...]

I tak by nikogo nastawionego nawet nie tyle sceptycznie - co raczej
wrogo - taki tekst nie przekonał... natomiast mógłby błędnie
sugerować, że w zakresie wiedzy medycznej czy prawniczej można na
Wikipedii polegać.  Ciekawe czy ta Pani przedstawiła jakieś konkretne
błędy w artykułach medycznych czy tylko leciała stereotypami...
Niestety na osoby myślące stereotypami nic nie poradzimy i one zawsze
będą nastawione wrogo niezależnie od tego co zrobimy czy napiszemy w
Wikipedii.

Link do "zgłoś błąd" jest w menu po prawej stronie. IMHO dobrą robotę
w zakresie zachęcania do oceny i współedytowania robi ten dodatek
"evaluate" w anglojęzycznej Wikipedii.

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/