[Wikipl-l] Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Agnieszka Kwiecien agnieszka.kwiecien w gmail.com
Czw, 28 Maj 2009, 06:31:52 UTC

2009/5/27 Wiktor Herwich <wiher w go2.pl>:

> Tak mnie teraz naszło - a czy możnaby jakoś zmusić szblon cytowania
> żeby pomiędzy {{bibliografia start}} i {{bibliorgafia stop}} nie
> wstawiał znaku cytowania, czyli [1]???

To nie jest kwestia szablonu cytowania, tylko tagów <ref> i ich
obsługi przez MediaWiki. Szablon cytowania nie "wie" w jakim miejscu
został wywołany.

--
Nova, Agnieszka Kwiecień