[Wikipl-l] Opis bibliograficzny zrodel internetowych

Stan Zurek zureks w gmail.com
Śro, 27 Maj 2009, 15:36:29 UTC

> Tak mnie teraz naszło - a czy możnaby jakoś zmusić szblon cytowania
> żeby pomiędzy {{bibliografia start}} i {{bibliorgafia stop}} nie
> wstawiał znaku cytowania, czyli [1]???
> Chodzi mi o to że wtedy można w tekście dać <ref name="źródełko">, a
> całe rozwinięcie <ref name="źródełko">{{cytuj stronę}}, czyli cała
> "sieczka" która obecnie ląduje w tekście artykułu:
> {{cytuj stronę|url =http://www....com.pl | tytuł = | data dostępu = }}
> lądowałoby na końcu artykułu.

No to by faktycznie uprościło sprawę dla edytujących. Bo obecnie jeśli
w krótkim tekście kilka pełnych przypisów (kilku współautorów, długie
tytuły itd) to wikitekst robi się całkowicie nie do strawienia. Ale to
by wymagało użycia konstrukcji <ref> z "name" zawsze. No i oczywiście
potem należałoby posprzątać wszystkie dotychczasowe artykuły...

Ale ja głosuję obiema rękami za tym rozwiązaniem jakby co.

Pozdrawiam

Zureks