[Wikipl-l] Zadanie dla bota - BŁĘDNE ZGŁOSZENIE?

Bartosz Dz. matma.rex w gmail.com
Nie, 17 Maj 2009, 19:38:40 UTC

W dniu 16 maja 2009 23:27 użytkownik masti <mastigm w gmail.com> napisał:
> Podsumowując, zlecenie nie jest błędne ze względu na niewykonalność lecz
> dlatego, że przyjęło się niepoprawianie literówek czy innych tego typu
> błędów botami. Głównie ze względu na obciążanie serwerów wiki.

Pierwsze słyszę. Już parę razy poprawiałem masowo orty i literówki
botem. Argument o obciążaniu bazy jest bez sensu, przecież serwery nie
padną od dodatkowych kilkuset edycji w ciągu paru godzin. Czym innym
jest np. botowanie tysięcy polskich wiosek, żeby np. ładniej
sformatować infobox czy wywalić z nich szablony stuba - bo to nic nie
poprawia, a tysiąc=setka*10.

--
Matma Rex - http://matma-rex.prv.pl/