[Wikipl-l] Zadanie dla bota - BŁĘDNE ZGŁOSZENIE?

Przykuta przykuta w o2.pl
Nie, 17 Maj 2009, 05:01:12 UTC

> Droga Tilio,
> sprawa nie została olana, ja mówisz. Ilośc statusów jakie mogą mieć
> zgłoszenia jest dosć ograniczona. Stąd użycie "błędnego zgłoszenia".
> Przepraszam, że nie opisałem tego w Twojej dyskusji, ale wydawało mi
> się, że malarz wyjaśnił to dosyć dobrze.
>
> Podsumowując, zlecenie nie jest błędne ze względu na niewykonalność lecz
> dlatego, że przyjęło się niepoprawianie literówek czy innych tego typu
> błędów botami. Głównie ze względu na obciążanie serwerów wiki. Po to
> istnieja projekty takie jak WP:SK (sprzątanie kodu) czy też zmiany
> [...]

Ajajajaj teraz mi się przypomniało. jest gdzieś skrypt napisany przez Derbetha - powinien być na jego podstronie na Wikipedii, a przynajmniej na Wikisłowniku - właśnie dotyczy poprawiania literówek, ortów itd.

przykuta