[Wikipl-l] Zadanie dla bota - BŁĘDNE ZGŁOSZENIE?

Dorozynski Janusz dorozynskij w wampnm.webd.pl
Sob, 16 Maj 2009, 07:03:01 UTC

/
| Czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego moje zgłoszenie zadania dla bota
| zostało określone jako BŁĘDNE

Szanowna i uprzejma Tilio!

Wyjaśnić nie mogę, bo po zapoznaniu się z materiałem dowodowym uznanie
zlecenia za błędne uznaję za błędne. Natomiast uważam, że jako tak
doświadczona i długo, długoletnia wikipedianka mogłaś zastosować zasadę ŚMS,
z której wobec tego sam skorzystałem w rzeczonej sprawie. Zobaczymy, jak się
będą rozwijały dalsze zdarzenia :-)) .

	Pzdr., Janusz "Ency" Dorożyński