[Wikipl-l] Zadanie dla bota - BŁĘDNE ZGŁOSZENIE?

tiliacordata Gazeta.pl tiliacordata w gazeta.pl
Sob, 16 Maj 2009, 03:46:20 UTC

Czy ktoś może mi wyjaśnić, dlaczego moje zgłoszenie zadania dla bota zostało
określone jako BŁĘDNE?  Poniższy diff pokazuje, o co mi chodzi:

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikipedia:Zadania_dla_bot%C3%B3w&diff=next&oldid=17051102#Usuni.C4.99cie_.C5.82.C4.85cznika

Poprosiłam autora tej zmiany o uzasadnienie i uprościłam zadanie tylko do
podstawowego przypadku występowania błędu - przypadka mianownika błędnej
formy, lecz nie otrzymałam odpowiedzi, choć wikipedysta ten edytował po moim
wpisie.

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Dyskusja_wikipedysty:Masti&diff=prev&oldid=17054540

Chciałabym po prostu zrozumieć, w czym leży "błąd zgłoszenia" - bo z
pewnością wskazana przeze mnie forma wymaga poprawienia (podane źródła PWN).
Czy źle to zgłosiłam? Czy istnieje problem techniczny? Czy może sprawa
została po prostu olana, a nie było lepszego sposobu na podmiecenie jej pod
dywan, jak wpisanie w szablon "błędne zgłoszenie"?

Uważam taki sposób ucięcia sprawy za dość arogancki. Kiedy proszę o to, by
zrobiono coś w kwestii poprawienia jakości językowej Wikipedii, odsyła się
mnie do botów, bo ręczne poprawki takich błędów "nie mają sensu". Kiedy zaś
zgłaszam zadanie w przeznaczonym do tego miejscu - dzieje się tak, jak
przedstawiłam powyżej.

Będę wdzięczna za wyjaśnienia, ale przede wszystkim za jakieś działanie w
zakresie poprawiania błędnych form, a nie notoryczne olewanie dość
wstydliwego dla nas problemu - bo niestety, obecnie roi się w Wikipedii od
błędów językowych, interpunkcyjnych, a i typografia pozostawia wiele do
życzenia.

Dziękuję za uwagę,

Tilia