[Wikipl-l] Medalowe w druki - rozważania praktyczne

Piotr Urbańczyk pioturb w gmail.com
Sob, 20 Cze 2009, 14:02:25 UTC

W dniu 20 czerwca 2009 08:35 użytkownik Peter Domaradzki <
belissarius26 w gmail.com> napisał:

> Jeśli to ma być zachęta dla nowych, to strzelamy sobie w stopę. Gdybym
> to ja, przy pierwszym mym podejściu do Wikipedii lata temu, zobaczył
> takie artykuły, jakie dziś są medalowymi, to bym pewnie pomyślał: "No
> nie, ja czegoś takiego nie jestem w stanie napisać. W tej nieznanej mi
> jeszcze encyklopedii pracują sami mózgowcy, co to jakieś mądre książki
> chyba czytali :). To nie mój wymiar, w tym towarzystwie nie mam
> szans". I pewnie bym się wycofał. Natomiast jeśli ma być to nasza
> wizytówka dla ludzi nauki, których chcielibyśmy pozyskać, to inna
> [...]

 Może to głupi pomysł, ale możemy dodać że od nowicjuszy nie oczekuje się
pisania tak dobrych artykułów, że na wiki doświadczenia nabywa się wraz ze
stażem itp. ~~~~