[Wikipl-l] Problemy konwersji filmików dla Wikimediów

Przykuta przykuta w o2.pl
Pon, 15 Cze 2009, 13:34:17 UTC

> Ja wiem, że zaraz zostanę zakrzyczany przez wszystkich grafików i
> fotografów profesjonalistów. Ale pokażcie mi gdzie na Wiki wyświetlamy
> rzeczy szersze niż 500px (no może poza panoramami, które są i tak w
> większości niestrawne)? Proponuję tutaj po prostu praktyczny punkt
> widzenia a nie medalowe kryteria ponad wszystko.

Nie znajdę teraz dokładnego cytatu, ale z wolnymi projektami to jest tak, że one są wolne, więc ich definiowanie jako służebnych nie jest wolne. Inaczej, to że Wikisłownik, Wikinews, Wikibooks powstały dlatego, aby słownikowych, newsowych, podręcznikowych treści nie zamieszczać w encyklopedii, nie oznacza, że ich funkcja musi być tylko służebna. Ktoś wymyśla projekt X, ktoś znajduje zastosowanie Y - często lepsze od tego pierwotnie zdefiniowanego. Internet też po coś innego został wynaleziony... ;) A więc po co jeszcze? Nie znam odpowiedzi. Kto ją znajdzie, ten zrobi coś fajnego.

przykuta