[Wikipl-l] Meta-wyszukiwarka

PMG pmgpmg w wp.pl
Pon, 8 Cze 2009, 08:04:52 UTC

Dnia 8-06-2009 o godz. 9:50 Michał napisał(a):

> (ciach...)
> Teraz wyobraź sobie wielkość en.wiki, liczbę użytkowników. Pomysł jest
> genialny, cel szczytny, szybko prowadzi też do wypalenia się
> wikipedysty, co niestety wiem po sobie.

Przyznam ze moja reakcja jest taka sama. Sam obserwuje zmiany w Okretach
i naprawde pomimo tego ze niewielu ludzi tam edytuje to regularne
sprawdzanie tych 5 do 30 edycji dziennie zajmuje troche czasu.
Szczegolnie jak zapomni sie to robic codziennie. Ale juz ogladanie
wszystkich nowych hasel w kategorii Wojsko juz jest bardzo ciezkie. A to
mimo wszystko nie jest jakas superoblegana kategoria.

A juz doczepienie do tego commons powoduje ze generalnie na nic poza
obserwowaniem obserwowanych nie ma sie czasu.

Dla mnie osobiscie juz samo przegladanie NOWYCH okretow na en.wiki to
masa roboty. A wszystkich zmian ... Powiedzmy ze to malo realne.

PMG

Bilety lotnicze on-line. Rezerwuj szybko i tanio.
Londyn od 150 zł, Ateny od 323 zł, Madryt od 639 zł, Miami od 2071 zł
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fsamoloty.wp.pl&sid=758