[Wikipl-l] pamięć o wikipedystach

Michał Buczyński sandbox w o2.pl
Pon, 8 Cze 2009, 00:33:39 UTC

Z głębokim smutkiem przyjmuję wiadomość o śmierci Tomasza.

Togo był jednym z grona Wielkich Wikipedystów, których poznałem przyszedłwszy na wiki.

Wspaniały człowiek i redaktor, ujmujący swoim spokojem, kulturą, otwartością, merytorycznością wypowiedzi. Dobry psycholog i religioznawca, żałuję, że nie poznałem Go osobiście. Przykro mi też, że Wikipedia musiała być dla niego czasem zbytecznym skokiem adrenaliny i że nie mieliśmy go dla siebie dłużej.

I, jeśli wiadomość jest prawdziwa - a wszystko na to wskazuje - wielka szkoda, że nie ma Go już z nami.

Pozdrawiam Was serdecznie i proszę o przekazanie moich kondolencji rodzinie/znajomym informującym OTRS.

michał "aegis maelstrom" buczyński.