[Wikipl-l] Wywiad z Pawłem Jochymem

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Czw, 10 Gru 2009, 23:14:02 UTC

Dorozynski Janusz pisze:

> Potwierdzasz swoją opinię, że sprawy nie ma? Lub że jeśli jest, to na tyle błaha, że niewarta zużywania klawiszy?

To drugie. =}

Ja również tak jak ty jestem głęboko przekonany, że Wikimedia to zarówno
treści, jak i społeczność. Tak samo jak ty uważam, że metoda "ziarnko do
ziarnka" daje rezultaty i jej wcale nie lekceważę. Ale uważam, że _ten
konkretny wywiad_ ma głównie kontekst ludyczny i mocno zgrubny.

Jasne, każdy komunikat niesie ze sobą jakiś podskórny przekaz (z
temperamentu i zamiłowania jestem antropologiem kulturowym, czyli nie
trzeba mnie nawet o tym przekonywać =} ), ale sądzę, że wyrobiliśmy
sobie już taką markę i na tyle już się ludzie z nami oswoili, że
przeprowadzony z przymrużeniem oka wywiad z nieszablonowym człowiekiem
nie wpłynie w widoczny sposób na ich postrzeganie.

--
You wouldn’t download a car