[Wikipl-l] Wywiad z Pawłem Jochymem

Daniel Koć kocio w linuxnews.pl
Czw, 10 Gru 2009, 20:55:07 UTC

EMeczKa pisze:
> Na koniec powtórzę raz jeszcze: plus za to, że redaktor wie w ogóle o czym
> rozmawia - to już dzisiaj rzadkość. Ogólnie artykuł wywarł na mnie
> pozytywne wrażenie, dlatego tym bardziej szkoda tych zgrzytów.

Moje wrażenia z wywiadu: dziś znajomość Wikipedii to już żadna wiedza
tajemna, więc taki artykuł już nam ani nie ma wiele do jej promowania,
ani nie jest to nic dziwnego. Ot, tekst w stylu "znacie? jasne że znamy,
ale dla odmiany zobaczcie w innym świetle".

W ogóle utrzymany jest w rubasznym stylu - vide żarty o zeszłym wieku i
pytania o "gołe baby". Jeśli już to się zauważy, to nie dziwi już
mówienie o "oszołomach" i inne uwagi. To po prostu ma być stylizowane na
męskie pogaduchy, kiedy używa się właśnie takich słów i nie traktuje
wszystkiego zbyt poważnie ("wiesz, stary jak było, hehe..."). I w tym
jest konsekwentne - można lubić albo nie, ale to trzyma się kupy.

Generalnie MSZ tekst prawie zupełnie niewarty uwagi Wikimedian w
kwestiach wizerunkowych, ale jako weekendowa ciekawostka do poczytania -
w sam raz.

--
You wouldn’t download a car