[Wikipl-l] zasady wikipedii

szwedzki suidisz w gmail.com
Pon, 29 Wrz 2008, 00:27:12 UTC

Natchniony debatami na GDJ zacząłem nieśmiało gmerać w mocno zakurzonej
kategorii zasad Wikipedii i przeniosłem przegłosowane dotąd zalecenia
tyczące encyklopedyczności z zasad do zaleceń; dodałem też do zasad
stronę http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Konsensus (wymagającą
zresztą nadal poprawek, ale stosowaną na tyle powszechnie, że w moim
odczuciu przeniesienie jej z propozycji zasad do zasad jest czynnością
oczywistą).

Pytanie - co z blokowaniem userów? Myślę, że warto w tej sprawie
otworzyć wątek w barze, zwłaszcza, że to bardzo dopracowana procedura (i
powszechnie uznawana za podstawę do działania) i trzymanie jej w
propozycjach jest trochę zabawne.

szw.