[Wikipl-l] znów genialne i super commons

Przykuta przykuta w o2.pl
Wto, 16 Wrz 2008, 16:51:22 UTC

Dobra wola jest absolutnie potrzebna w niektorych wypadkach: dajmy
> na to, ze mamy zdjecie przedstawiajace wydarzenie z kwietnia roku 1938,
> autor nieznany. Mozna przyjac, ze autor zmarl w tym samym roku, ale mozna
> rowniez ze jeszcze zyje. Decyzja nalezy do admina...
> Piotr 'beliss' Domaradzki

Jeżeli z dobrej woli wydam książkę, w którym będzie to zdjęcie, a okaże się, że autor zdjęcia zmarł dajmy na to w 1960 i rodzina wytoczy mi proces - czy będę mógł kogoś poprosić o pokrycie kosztów?

przykuta