[Wikipl-l] Propozycja zmiany dotyczacej listy dyskusyjnej KA

ABX abxabx w gmail.com
Sob, 6 Wrz 2008, 19:55:20 UTC

Według mnie to zły pomysł. Zarówno strony jak i wybrani przez KA
mediatorzy mają prawo do zastrzeżenia prywatności i trudno było by ją
zachować. Jesteśmy małą społecznością i niewykluczanie dotychczasowych
członków z listy może powodować obawy stron do wypowiadania się w
pełni otwarcie. Właśnie lista daje nam możliwość wymiany poglądów czy
cytowanie treści które winny być ulotne ze względu na taką wolę stron.
Wewnętrzna wiki nie daje tego komfortu. Oczywiście można dyskutować
czy cokolwiek z tego co mówią strony powinno być tajne, moje zdanie
jest takie że jeśli owa tajność daje szanse rozwiązania konfliktu to
jest uzasadniona. Co do doświadczenia, Pimke już deklarował, z czego
się bardzo cieszę, że może służyć konsultacjami formalnymi i sądzę że
można je przeprowadzać bez dostępu do listy dyskusyjnej. ABX