[Wikipl-l] Automatyczna ocena jakości artykułów

Karol Głąb kamikaze0007 w gmail.com
Sob, 6 Wrz 2008, 18:38:14 UTC

W dniu 6 września 2008 19:47 użytkownik Stan Zurek <zureks w gmail.com> napisał:
> Jakiś czas temu wspomniałem na tej liście o pomyśle automatycznej
> ocenie jakości artykułów.
>
> Popracowałem trochę nad koncepcją wizualną i wyszło mi coś takiego:
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskusja_wikipedysty:Zureks/Brudnopis1
>

> ( co jest wywołaniem tego szablonu:
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedysta:Zureks/Brudnopis1 )
>
> Każdy rząd w tabeli może być oceniony w skali od 1 (najniższa ocena)
> do 5 (najwyższa) i jeszcze nie wiem jak to mogłoby być rozwiązane od
> strony technicznej, ale wydaje mi się, że chyba wszystkie "zmienne"
> [...]

Na zapodanej przez Zureksa stronie dodałem sekcje, gdzie wg jego
prośby, można zwięźle wpisywać uwagi i pomysły. Z mojej strony nie
mogę zbyt wiele pomóc ponieważ nie jestem techniczny. Tutaj natomiast
chciałbym zapytać jeszcze czy decydujemy się na nową
zakładkę/przestrzeń nazw? Czas w którym bot będzie powstawał a
następnie ewoluował w pierwszej fazie rozwoju, mógłby być jednocześnie
oczekiwaniem na rezultaty działań programistów MediaWiki (może do
początku nowego roku by było wszystko gotowe?).

Serdecznie pozdrawiam,
Karol007