[Wikipl-l] survey

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Czw, 30 Paź 2008, 22:37:07 UTC

W dniu 30 października 2008 23:24 użytkownik Michał Buczyński
<sandbox w o2.pl> napisał:

> Choćby w ergonomii, bo ta ankieta męczy (ja odpadłem na liczbie edytowanych haseł). Skoro wymagają podania konta, to większość męczących rzeczy naprawdę możnaby policzyć automatem...

Chyba nie ma też skutecznego mechanizmu weryfikacji userów. Ja np; ją
wypełniłem klikając na link, który podał Przykuta w mailu, a nie z
sitenotice. Miałem zupełną wolność w związku z tym z podaniem swojego
nicka :-) Mogłem np: podać, że jestem Aegisem :-) Potem jak prawdziwy
Aegis by próbował wypełnić tę ankietę klikając na sitenotice to system
ankiety by wykrył, że Aegis ją już raz wypełnił :-).

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/