[Wikipl-l] domena Wikipedia.pl

ABX abxabx w gmail.com
Pon, 20 Paź 2008, 19:26:17 UTC

W dniu 20 października 2008 21:19 użytkownik Stan Zurek
<zureks w gmail.com> napisał:
> edytuj w wikipedia.pl tak naprawdę tylko 1 fragment -
> edytuj, bo reszta to już normalny adres Wikipedii

"normalność" jest pojęciem mocno względnym. Mimo wszystko wydaje mi
się że sporo osób wchodzi do Wikipedii z poziomu wyszukiwarek i ma w
swojej świadomości utrwalony ten adres, który pokazuje właśnie
wyszukiarka. W przypadku google nie jest to wikipedia.pl ale
pl.wikipedia.org. Ja na wikipedia.pl wszedłem może ze trzy razy w
życiu i to za każdym razem wtedy kiedy ten adres "wypłynął" w ramach
jakiejś dyskusji już w ramach wewnętrznych dyskusji Wikipedii.

ABX