[Wikipl-l] Odp: animowane wikibanery

PMG pmgpmg w wp.pl
Nie, 19 Paź 2008, 21:17:35 UTC

Dnia 19-10-2008 o godz. 23:09 Stan Zurek napisał(a):
> Animowane to może za duże słowo, ale stworzyłem na szybko kilka
> "obrazkowanych" gifów, które chciałbym poddać pod dyskusję - celem ich
> ewentualnego użycia do przyciągnięcia nowych wikipedystów.
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikiprojekt:Nowicjusz#Banery_o_edytowaniu
>
> Wrzuciłem je do galerii, żeby w danej chwili tyko jeden był
> wyświetlany - w przeciwnym razie można dostać oczopląsu.
>
> Szczególnie chciałbym poprosić nasze Panie o jakieś komentarze na
> temat banera nr. 2.
>
> Nr 4  moim zdaniem dość dobrze wypadł (na tle innych). Reszta jest
> [...]

Cytuję

"Żadnych reklam na Wiki! Damy zgodę na jedną zasypią nas następnymi"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Strony_do_usuni%C4%99cia/Poczekalnia/Za%C5%82atwione_52#Szablon:WikiReklamy

Jak byś zrobił takie jak ja chciałem to byłbym wdzięczny.

A moim zdaniem to od Pimke to masz w dziób :). Za zrobienie z niego
Dominatora :).

PMG

Casting: 'Wyginaj Śmiało Ciało', a Twój głos znajdzie
się w filmie 'MADAGASKAR 2'
Klik: http://klik.wp.pl/?adr=www.madagaskar2.wp.pl&sid=520