[Wikipl-l] Pouczaj±ca lekcja angielskiego

Tomasz Chabinka wyksztalcioch w gmail.com
¦ro, 8 Pa¼ 2008, 16:02:23 UTC

Mam kolejnÄ… scenkÄ™ z dzisiaj :>

Przychodzi kolega i pytam się go czy edytował kiedyś Wikipedię.
Odpowiada, że nie, nie próbował i pyta, czy można edytować każdy
artykuł, czy tylko te krótkie (Dziedzictwo po stubach zachęcających do
rozwoju?). Mówię, że można wszystkie i pytam, czy wie w ogóle, że jest
taki przycisk jak edytuj i gdzie się znajduje. W odpowiedzi dostaję, że
na dole. Nie mogę dojść o co mu chodzi i proszę go, by wskazał mi w
którym miejscu. Okazuje się, że chodziło mu o przycisk edytuj sekcji
przypisy. Pokazuję mu edytuj na samej górze. Wygląda na wyraźnie
zdziwionego. Sugeruje, żeby zmienić kolor przycisku/uczynić go bardziej
widocznym.

Pozdrawiam ;)
Wyksztalcioch

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 259 bytes
Desc: OpenPGP digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej WikiPL-l