[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Przykuta przykuta w o2.pl
Śro, 8 Paź 2008, 08:39:23 UTC

Na pewno, ale wiesz, ja bym z chęcią jakieś artykuły napisał/rozwinął, tylko kto będzie tą miotłą machać :)

> różnych poziomach:
> a) tych co chcą (i mogą) poprawiać literówki
> b) merytorycznych specjalistów
> c) technicznych wymiataczy
> d) zewnętrznych spejalistów, którzy zgodziliby się recenzować artykuły
> (długoterminowy ukłon w kierunku wersji stabilnych)

o, to to - i tłumaczy (najlepiej tłumaczy wyspecjalizowanych) - punkt d można odłożyć na kiedyś tam

> Może właśnie tędy jest droga? Zrobić kilka informacji sitenotice i je
> przeplatać często, np. (powiązane z pkt powyżej):
>
> 1. Chcesz poprawić błąd na Wikipedii?
> 2. Jak zostać edytorem na Wikipedii?
> 3. Jak pozytywnie zhakować Wikipedię?
> 4. Czy chciałbyś zrecenzować ten artykuł?

Ja myślałem o jednym - coś w stylu "Chciałbyś pomóc w rozwoju polskiej Wikipedii?" i na stronie meta byłyby te 4 punkty z opisem i konkretnymi linkami.

> Wtedy ci, których zainteresowałby konkretny temat może by w niego kliknęli.
> I być może właśnie lepiej działałby tutaj email, bo wtedy kontakt jest jakiś
> taki bardziej bezpośredni (nawet przez OTRS) i PRZEDE WSZYSTKIM ludzie
> wiedzą jak używać emali.

Na OTRS chyba też jeszcze brakuje ludzi.

przykuta