[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Robert Drózd robdrein w poczta.onet.pl
Wto, 7 Paź 2008, 21:22:43 UTC

Witam,

Dnia 7 października 2008 Wojciech Muła napisał:

> Zaproponowałem niedawno na liście dość proste rozwiązanie: osoba
> początkująca, która tworzy nowy artykuł lub dokonuje znaczącej redakcji,
> wstawia jedynie szablon pt. {{początkujący}}, dzięki czemu nikt nie
> opieprza, ale pomaga w kwestiach technicznych, kategoryzacji itp.

A nie powinno być to oczywiste jeśli widzimy użytkownika np. z trzema
edycjami?

"Klonowy liść" na szybie samochodu przykleja się bo nie wiadomo kto
siedzi za kółkiem - tutaj to dobrze widzimy...

Pozdrawiam,
Robert

--
Robert Drózd