[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Stan Zurek zureks w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 21:19:27 UTC

> Zaproponowałem niedawno na liście dość proste rozwiązanie: osoba
> początkująca, która tworzy nowy artykuł

> lub dokonuje znaczącej redakcji,

Pytanie jak zdefiniować "znaczącą redakcję" ?

> wstawia jedynie szablon pt. {{początkujący}}, dzięki czemu nikt nie
> opieprza, ale pomaga w kwestiach technicznych, kategoryzacji itp.

Pomysł super. Można by to wstawić jakoś z automatu domyślnie. Dopiero jak
ktoś się obezna z mechanizmami to dojdzie do tego jak to wyłączyć (tudzież
poprosić o wyłączenie).

Zureks