[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

skx listy w skxpl.eu.org
Wto, 7 Paź 2008, 19:02:10 UTC

Adam Dodek Michalik wrote/napisał(a):

Jest to mój pierwszy post na tą listę, więc... witam :)

> Masz na myśli zewnętrzną, dedykowaną aplikację do edycji wiki?
> Myślałem nad czymś takim i, jeżeli osiągniemy konsensus, mogę się za
> to zabrać - zajmie to jednak wiele programistogodzin, tworzy to wiele
> problemów natury technicznej (zagnieżdżanie przeglądarki w aplikacji a
> multiplatformowość), więc potrzebna byłaby większa ekipa.

Istnieje np. wikipediafs, więc taki edytor mógłby operować na zwykłych
plikach bez "zagnieżdżania przeglądarki w aplikacji" (cokolwiek to
znaczy, bo brzmi jak projekt dedykowanej przeglądarki do Wikipedii).

--
skx