[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

ABX abxabx w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 17:40:58 UTC

W dniu 7 października 2008 19:29 użytkownik Adam Dodek Michalik
<dodecki w gmail.com> napisał:
> Masz na myśli zewnętrzną, dedykowaną aplikację do edycji wiki?
> Myślałem nad czymś takim i, jeżeli osiągniemy konsensus, mogę się za
> to zabrać - zajmie to jednak wiele programistogodzin, tworzy to wiele
> problemów natury technicznej (zagnieżdżanie przeglądarki w aplikacji a
> multiplatformowość), więc potrzebna byłaby większa ekipa.

Może nie warto odkrywać wszystkiego od nowa. Rozbudowane edytory ze
sprawdzaniem pisowni, możliwością tworzenia makr, wielojęzycznym
interfejsem istnieją, trzeba je tylko zaprząc do roboty. Może dobrym
punktem startowym mogłoby być http://www.ooowiki.de/Writer2MediaWiki

ABX