[Wikipl-l] Pouczająca lekcja angielskiego

Qblik qblikusa w gmail.com
Wto, 7 Paź 2008, 15:46:45 UTC

Być może jakiś efekt miałoby, co gdzieś kiedyś proponowałem, dodanie
słów "którą każdy może redagować" np. pod logo w lewym górnym rogu lub
na "stałe" w banerze z ogłoszeniami na górze strony, tak aby było to
wyeksponowane na każdej stronie. Z tego co pamiętam, tego typu zachęta
znajduje się teraz tylko na stronie głównej.

Qblik