[Wikipl-l] Fwd: Pytanie o imagemagic $wgSVGConverters

Stan Zurek zureks w gmail.com
Pią, 3 Paź 2008, 09:43:22 UTC

Dostałem takiego emaila:

Hej Admin Wikipedii!
Bezskutecznie szukam rozwiązania pewnego problemu na portalu Wiki
który tworzę. Nie orientujesz się może jakie parametry trzeba wstawić
w zmienną $wgSVGConverters = array(
 'ImageMagick' => '$path/convert -background white -geometry $width
$input $output'); aby miniatury obrazków (np. z plików SVG) generowały
się z przezroczystym tłem?! Niestety ustawienie "-background" na
"-background none" nic nie daje. :/
Ewentualnie, może wiedziałbyś do kogo z polskiej Wikipedii mógłbym się
z tym pytaniem zwrócić?

Czy ktoś wie co odpisać? Ja się nie znam na tych technikaliach...
Jakby coś to proszę pisać na mój adres a ja przekaże komu trzeba.

Pozdrawiam

Zureks