[Wikipl-l] Lista autorów medalowych

Piotr PMG Gackowski pmgpmg w wp.pl
Nie, 23 Mar 2008, 22:00:40 UTC

>  1. Potrzebujemy więcej tekstów na medal.
>  2. Trzeba jakoś ludzi zachęcić
>  3. Często zachęca rywalizacja

Nie krytykuję, ale mnie akurat rywalizacja średnio zachęca. Zbyt wiele
negatywnych emocji się może wyzwolić...

PMG:
Fakt - ale mogłem zrobić albo tą listę albo odpowiednik
tego

http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:One_featured_article_per_quarter

albo
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Featured_topics

A ten kwartalny pomysł przy obecnym stanie propozycji na medale upada. Z
kolei nie mamy pogrupowanych haseł medalowych tak jak na en wiki (oni mają
np. wszystkie odcinki danego sezonu Simpsonów przynajmniej na poziomie DA -
my dyskutujemy na temat tego czy pojedyncze odcinki mogą być
encyklopedyczne)

Tutaj
http://en.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:100%2C000_feature-quality_articles
jest troche teorii na temat takich różnych inicjatyw.

Cóz - zdaję sobie sprawę z tego że może dość do niezdrowej rywalizacji - ale
do niej dochodziło i bez tej listy.

PMG